Weer even een berichtje - Reisverslag uit Dunnville, Canada van klazien Gunnink - WaarBenJij.nu Weer even een berichtje - Reisverslag uit Dunnville, Canada van klazien Gunnink - WaarBenJij.nu

Weer even een berichtje

Door: Klazy

Blijf op de hoogte en volg klazien

29 Maart 2016 | Canada, Dunnville

Hey mensen,

Het heeft even geduurd maar nu maar weer even een bericht uit Canada! Het gaat nog steeds erg goed hier! ondertussen zit ik hier alweer 7 maanden en de tijd vliegt voorbij! Elk weekend is er wel wat te doen hier met vrienden en m'n tweede Canadese familie!
januari en februari waren de wat rustigere maanden op het werk omdat de zon dan (helaas) wat minder schijnt. Maar mag niet klagen want we hebben tot nu toe een ontzettend milde winter gehad. Niet bijzonder veel sneeuw en de temperaturen waren ook goed te doen. Al heb ik wel -19 gezien maar dat blijkt vrij normaal te zijn hier ;)
Afgelopen weekend hebben we Pasen gehad. Goede vrijdag had ik een dag vrij en 's morgens naar de kerk geweest. Daarna naar de familie Vandervelde (familie van m'n huisgenoot) Daar een ontzettend goed diner gehad! Met zulke dagen is het altijd erg goed geregeld met eten!! Op het werk is het op het moment wat minder druk omdat de zon nog niet heel erg veel schijnt. De drukte zal met Moederdag wel meer op gang komen!
Mijn sociale leven blijft gelukkig wel lekker druk! Er gaat geen weekend voorbij of we beleven weer wat!
Twee week geleden nog met vrienden naar downtown Toronto geweest en daar de boel onveilig gemaakt. Mijn huisgenoot moest naar een bloemenshow daar en had een hotel kamer waar we met 7 personen hebben geslapen. Echt super gezellig gehad! Helaas weinig foto's gemaakt... Ben niet echt een persoon die overal foto's van maakt.

Verder gaat alles z'n gangetje hier!
Hoop dat alles ook goed gaat in Nederland!

Groetjes Klazy

• 24 Juli 2016 - 20:49

Danila:

haai lieve klazy!!

kom er snel weer een nieuw verhaal en foto's?!?!?!
    lekker genieten!!
    xxx